Klachten melden
Uw mening telt
Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.
U heeft een klacht, wat nu?
Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met uw behandelend mondhygiënist. Dit kan zowel telefonisch als hier in de praktijk. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.
U komt er met uw mondhygiënist niet uit
Als het gesprek met uw behandelend mondhygiënist niet tot een oplossing heeft geleid kunt contact opnemen met de SKGE waar wij als mondhygiënisten, evenals huisartsen en apothekers, bij aangesloten zijn. De Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg is een onafhankelijke organisatie die zowel u als ons helpt om tot een bevredigende oplossing te komen.
Een onafhankelijke klachtenfunctionaris neemt, nadat u het klachtenformulier op de website heeft ingevuld, telefonisch contact met u op. Als u als klager en wij als zorgverlener met behulp van de SKGE functionaris er niet uit komen, kunt u naar de onafhankelijke geschillencommissie gaan en om een bindend oordeel vragen.
Neemt u liever schriftelijk of telefonisch contact op dan zijn dit de contact gegevens:
Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA EINDHOVEN
T: 088- 0229100
Maandag t/m donderdag tussen 09.00 en 17.00 uur.
M: info@skge.nl
Heeft u last van:
rood of gezwollen tandvlees
gevoelige tanden
tandsteen / tandaanslag
onfrisse adem / vieze smaak
Verbeter uw gebit en maak een afspraak!
U heeft geen verwijzing nodig van uw behandelend tandarts voor het maken van een afspraak. De praktijk is rolstoelvriendelijk. Voor meer informatie kunt u ons altijd mailen of bellen.